ТЕМА 1. Комп'ютерна графіка
Електронні матеріали до підручника "Інформатика. 6 клас" (Файли-заготовки). Завантажити
ТЕМА 2. Комп'ютерні презентації
Електронні матеріали до підручника "Інформатика. 6 клас" (Файли-заготовки). Завантажити
ТЕМА 3. Алгоритми та програми
Електронні матеріали до підручника "Інформатика. 6 клас" (Файли-заготовки). Завантажити
Програмне середовище:
Scratch 2.0 Завантажити
Завантаж " Встанови на свій комп’ютер
"
Дій
Тема 3.3 - 3.4 Поняття події. Види подій. Програмне опрацювання події
Завдання для самоконтролю:
- Інтерактивна вправа + Вікторина. Виконавці і події в середовищі Scratch
- Інтерактивна вправа. Опрацювання подій у Scratch
- Інтерактивна вправа. Послідовність подій
- Інтерактивна вправа. Виконавці та події і середовищі Scratch
Відеорозв'язки до завдань з підручника:
Завантаж " Встанови на свій комп’ютер
"
Дій
Тема 3.3 - 3.4 Поняття події. Види подій. Програмне опрацювання події
Завдання для самоконтролю:
- Інтерактивна вправа + Вікторина. Виконавці і події в середовищі Scratch
- Інтерактивна вправа. Опрацювання подій у Scratch
- Інтерактивна вправа. Послідовність подій
- Інтерактивна вправа. Виконавці та події і середовищі Scratch
Відеорозв'язки до завдань з підручника:
Немає коментарів:
Дописати коментар