Дистанційне навчання — сукупність сучасних технологій, що забезпечують доставку
інформації в інтерактивному режимі за допомогою
використання ІКТ (інформаційно-комунікаційних технологій)
від тих, хто навчає (викладачів, визначних постатей у певних галузях науки,
політиків), до тих, хто навчається (учнів, студентів чи слухачів). Дистанційно
можна навчатися не тільки через Інтернет, але і за допомогою локальних мереж,
відеозв’язку тощо.
Дистанційне навчання з 25.05.2020 по 29.05.2020
Понеділок 25.05.2020
Вівторок 26.05.2020
Четвер 28.05.2020 (розклад занять за понеділок)
П'ятниця 29.05.2020 (розклад занять за понеділок)
Дистанційне навчання з 18.05.2020 по 22.05.2020
Понеділок 18.05.2020
Вівторок 19.05.2020
Четвер 21.05.2020
П'ятниця 22.05.2020
Дистанційне навчання з 12.05.2020 по 15.05.2020
Вівторок 12.05.2020
Четвер 14.05.2020
П'ятниця 15.05.2020
Дистанційне навчання з 04.05.2020 по 08.05.2020
Понеділок 04.05.2020
Вівторок 05.05.2020
Четвер 07.05.2020
П'ятниця 08.05.2020
Дистанційне навчання з 27.04.2020 по 30.04.2020
Понеділок 27.04.2020
Вівторок 28.04.2020
Четвер 30.04.2020
Дистанційне навчання з 21.04.2020 по 24.04.2020
Вівторок 21.04.2020
Четвер 23.04.2020
П'ятниця 24.04.2020
Дистанційне навчання з 13.04.2020 по 17.04.2020
Понеділок 13.04.2020
Вівторок 14.04.2020
Четвер 16.04.2020
П'ятниця 17.04.2020
Дистанційне навчання з 06.04.2020 по 10.04.2020
Понеділок 06.04.2020
Вівторок 07.04.2020
Четвер 09.04.2020
П'ятниця 10.04.2020
Дистанційне навчання з 16.03.2020 по 03.04.2020
Виконані завдання здати до 03.04.2020 обов'язково.
Карантин.
Доброго всім здоров'я! 😊Дистанційне навчання з 25.05.2020 по 29.05.2020
Понеділок 25.05.2020
Клас:
|
Тема уроку:
|
Завдання + вказівки з покроковим
виконанням:
|
ЗА
3Б
|
Повторення:
Комп’ютер та його
складові.
|
1) Переглянути презентацію до теми за покликанням
2) Працюємо на Вчи.юа - https://vchy.com.ua/
3) Виконати інтерактивні вправи:
Складові комп’ютера
Розв’яжіть кросворд
Розділіть пристрої на дві групи
|
7А (І)
|
Урок узагальнення:
Алгоритми та
програми»
|
1) Перегляньте презентації до розділу «Алгоритми та
програми», що розміщені на блозі;
2) Виконати
інтерактивні вправи:
Алгоритми та програми
Тест для самоконтролю.
Алгоритми
Презентації, інструкції та завдання розміщені на блозі за
покликанням
|
8А
8Б
|
Графічне
відображення даних мовами програмування.
|
1) Підручник: опрацювати § 27;
2) Опрацюйте
презентацію до поданої теми.
Повторення:
готуємося
до підсумкового тестування:
1) Підручник: повторити § 20, 22, 24, 25; (переглянути
презентації);
2) Виконати
інтерактивні вправи:
Величини. Їх типи та властивості
Типи величин. Lazarus
Опрацювання величин в
середовищі Lazarus
Числові величини та дії над
ними
Опрацювання величин логічного
типу
Програмні
коди для процедур обробки подій
Презентації та завдання розміщені на блозі за
покликанням
|
Вівторок 26.05.2020
Клас:
|
Тема уроку:
|
Завдання + вказівки з покроковим
виконанням:
|
4А
|
Повторення:
Складові комп’ютера.
|
1) Опрацюйте презентацію до поданої теми (презентація
розміщена на блозі за покликанням https://informatukaozerna.blogspot.com/p/blog-page_11.html
);
2) Працюємо на Вчи.юа - https://vchy.com.ua/
3) Виконати інтерактивні вправи:
Складові комп’ютера
Знайди відповідні пари
Розподіліть пристрої за
призначенням
Групи складових комп’ютера
|
5А
5Б
|
Алгоритмічна
структура розгалуження.
|
1) Підручник: опрацювати § 28-29;
2) Опрацювати презентацію до поданої теми;
3) Виконати:
Впр. 2 ст. 241. Проєкт «Перекладач», надіслати на
перевірку електронною поштою.
3) Вчи.юа - https://vchy.com.ua/
Презентації, відеорозв’язки та завдання розміщені на блозі за покликанням https://informatukaozerna.blogspot.com/p/5.html
|
9А
9Б
|
Урок узагальнення.
Підсумковий тестовий контроль
по темі:
«Створення персонального навчального середовища»
|
1) Пройти тест:
«Створення
персонального навчального середовища»
|
10
|
Урок узагальнення
|
1) Підсумкова
робота:
Виконати навчальний
проєкт на тему: «Дистанційне навчання. Мої відкриття»
(у проєкті розповісти про свої досягнення у дистанційному
навчанні, ознайомити з платформами (сервісами), які відкрили для себе (3-4),
з якими працювали, які використовували для самоосвіти; надати URL-адреси, короткий опис,
вказати переваги та недоліки сервісів).
Проєкт здати 28.05.
(четвер) до 18.00 год, надіславши електронною поштою.
Презентації та завдання розміщені на блозі за покликанням https://informatukaozerna.blogspot.com/p/10.html
|
11
|
Урок узагальнення.
Підсумковий тестовий контроль
по темі:
«Інформаційна безпека»
|
1) Пройти тест:
«Інформаційна
безпека»
|
Четвер 28.05.2020 (розклад занять за понеділок)
Клас:
|
Тема уроку:
|
Завдання + вказівки з покроковим
виконанням:
|
ЗА
3Б
|
Повторення:
Комп’ютер та його
складові.
|
1) Переглянути презентацію до теми за покликанням
2) Працюємо на Вчи.юа - https://vchy.com.ua/
|
7А (І)
|
Урок узагальнення:
Алгоритми та
програми»
|
1) Перегляньте презентації до розділу «Алгоритми та
програми», що розміщені на блозі.
|
8А
8Б
|
Урок узагальнення.
Підсумковий тестовий контроль
по темах:
Основи подійно- та
об’єктно-орієнтованого програмування. Алгоритми роботи з об’єктами
та величинами.
|
1) Пройти тест:
«Основи подійно- та
об’єктно-орієнтованого програмування. Алгоритми роботи з об’єктами
та величинами»
|
П'ятниця 29.05.2020 (розклад занять за понеділок)
Клас:
|
Тема уроку:
|
Завдання + вказівки з покроковим
виконанням:
|
ЗА
3Б
|
Повторення:
Комп’ютер та його
складові.
|
1) Переглянути презентацію до теми за покликанням
2) Працюємо на Вчи.юа - https://vchy.com.ua/
|
7А (І)
|
Урок узагальнення:
Алгоритми та
програми»
|
1) Перегляньте презентації до розділу «Алгоритми та
програми», що розміщені на блозі.
|
8А
8Б
|
Урок узагальнення.
Підсумковий тестовий контроль
по темах:
Основи подійно- та
об’єктно-орієнтованого програмування. Алгоритми роботи з об’єктами
та величинами.
|
1) Пройти тест:
«Основи подійно- та
об’єктно-орієнтованого програмування. Алгоритми роботи з об’єктами
та величинами»
|
Дистанційне навчання з 18.05.2020 по 22.05.2020
Понеділок 18.05.2020
Клас:
|
Тема уроку:
|
Завдання + вказівки з покроковим
виконанням:
|
ЗА
3Б
|
Повторення:
Правила введення
тексту.
Введення символів
за допомогою клавіатури.
|
1) Опрацюйте презентацію до поданої теми (презентація
розміщена на блозі за покликанням https://informatukaozerna.blogspot.com/p/blog-page_11.html
);
2) Виконати
інтерактивні вправи:
3) Працюємо на Вчи.юа - https://vchy.com.ua/
|
7А (І)
|
Урок узагальнення.
Підсумковий тестовий
контроль по темі: «Алгоритми та програми»
|
1) Підручник: повторити § 12, 14, 15, 17;
2) Перегляньте презентації до розділу «Алгоритми та програми»,
що розміщені на блозі;
3) Пройти тест: «Алгоритми та програми»
Презентації, інструкції та завдання розміщені на блозі за
покликанням
|
8А
8Б
|
Опрацювання величин
логічного типу.
Складання та
виконання алгоритмів з елементом управління «список,що розкривається»
|
1) Підручник: опрацювати § 24 ст. 157-165;
2) Підручник:
повторити § 24 ст. 166-167;
3) Опрацюйте презентації до теми «Величини логічного типу»;
4) Виконати:
Впр. 4 ст. 164. Проєкт «Кольорова форма», надіслати
на перевірку електронною поштою.
Презентації та завдання розміщені на блозі за
покликанням
|
Вівторок 19.05.2020
Клас:
|
Тема уроку:
|
Завдання + вказівки з покроковим
виконанням:
|
4А
|
Повторення:
Складові комп’ютера.
|
1) Опрацюйте презентацію до поданої теми (презентація
розміщена на блозі за покликанням https://informatukaozerna.blogspot.com/p/blog-page_11.html
);
2) Працюємо на Вчи.юа - https://vchy.com.ua/
3) Виконати інтерактивні вправи:
Складові комп’ютера
Знайди відповідні пари
Розподіліть пристрої за
призначенням
Групи складових комп’ютера
|
5А
5Б
|
Цикли з умовою.
|
1) Підручник: опрацювати § 26-27;
2) Опрацювати презентацію до поданої теми;
3) Виконати:
Впр. 4 ст. 222. Проєкт «Заєць-художник», надіслати на
перевірку електронною поштою.
3) Вчи.юа - https://vchy.com.ua/
Презентації, відеорозв’язки та завдання розміщені на блозі за покликанням https://informatukaozerna.blogspot.com/p/5.html
|
9А
9Б
|
Поняття мови розмітки гіпертексту.
|
1) Підручник: опрацювати § 29 ст. 196 - 198;
2) Опрацюйте презентацію до поданої теми.
Презентації, завдання та інструкції розміщені на блозі за
покликанням https://informatukaozerna.blogspot.com/p/9.html
|
10
|
Базовий модуль:
Поняття про мову
розмітки гіпертекстових документів
|
1) Підручник: опрацювати § 23;
2) Опрацюйте презентацію до поданої теми.
Презентації та завдання (електронні файли-заготовки до
підручника) розміщені на блозі за покликанням
https://informatukaozerna.blogspot.com/p/10.html
|
11
|
Антивірусні засоби захисту.
Безпечне зберігання даних. Резервне копіювання та відновлення даних.
|
1) Опрацювати презентації до поданих тем.
Презентації та завдання розміщені на блозі за
покликанням https://informatukaozerna.blogspot.com/p/11.html
|
Четвер 21.05.2020
Клас:
|
Тема уроку:
|
Завдання + вказівки з покроковим
виконанням:
|
2Б
|
Повторення:
Комп’ютер та його
складові.
|
1) Переглянути презентацію до теми за покликанням
2) Працюємо на Вчи.юа - https://vchy.com.ua/
3) Виконати інтерактивні вправи:
Складові комп’ютера
Розв’яжіть кросворд
Розділіть пристрої на дві групи
|
4Б
|
Повторення:
Складові комп’ютера.
|
1) Опрацюйте презентацію до поданої теми (презентація
розміщена на блозі за покликанням https://informatukaozerna.blogspot.com/p/blog-page_11.html
);
2) Працюємо на Вчи.юа - https://vchy.com.ua/
3) Виконати інтерактивні вправи:
Складові комп’ютера
Знайди відповідні пари
Розподіліть пристрої за
призначенням
Групи складових комп’ютера
|
7А (ІІ)
|
Урок узагальнення.
Підсумковий
тестовий контроль по темі: «Алгоритми та програми»
|
1) Підручник: повторити § 12, 14, 15, 17;
2) Перегляньте презентації до розділу «Алгоритми та
програми», що розміщені на блозі;
3) Пройти тест: «Алгоритми та програми»
Презентації, інструкції та завдання розміщені на блозі за
покликанням
|
9А
|
Використання онлайн-систем конструювання
сайтів.
|
1) Підручник: опрацювати § 29 ст. 198 - 203;
2) Опрацюйте презентацію до поданої теми.
3) На 26.05 передбачено підсумковий тестовий
контроль по темі «Створення персонального навчального середовища», тому:
Підручник: повторіть § 27, 29;
Блог: опрацюйте презентації даного розділу.
Презентації, завдання та інструкції розміщені на блозі за
покликанням https://informatukaozerna.blogspot.com/p/9.html
|
П'ятниця 22.05.2020
Клас:
|
Тема уроку:
|
Завдання + вказівки з покроковим
виконанням:
|
6А
6Б
|
Підсумковий тестовий контроль по темі: «Алгоритми
та програми»
|
1) Пройти тест:
«Алгоритми та програми»
Презентації та завдання розміщені на блозі за
покликанням
|
7Б
|
Урок узагальнення.
Підсумковий
тестовий контроль по темі: «Алгоритми та програми»
|
1) Підручник: повторити § 12, 14, 15, 17;
2) Перегляньте презентації до розділу «Алгоритми та
програми», що розміщені на блозі;
3) Пройти тест: «Алгоритми та програми»
Презентації, інструкції та завдання розміщені на блозі за
покликанням
|
8А
8Б
|
Реалізація
алгоритмів повторення мовами програмування.
|
1) Підручник: опрацювати § 25 ст. 170-178;
2) Опрацюйте
презентацію до поданої теми.
Повторення:
готуємося
до підсумкового тестування:
1) Підручник: повторити § 15, 16, 18 (переглянути
презентації);
2) Виконати
інтерактивні вправи:
Поняття мови програмування
Будова вікна Lazarus
Основні властивості форми
Компоненти Lazarus
Кросворд. Середовище програмування
Компоненти. Властивості компонентів. Середовище програмування
Lazarus
Властивості і події об’єктів Lazarus
Презентації та завдання розміщені на блозі за
покликанням
|
9Б
|
Використання онлайн-систем конструювання
сайтів.
|
1) Підручник: опрацювати § 29 ст. 198 - 203;
2) Опрацюйте презентацію до поданої теми.
3) На 26.05 передбачено підсумковий тестовий
контроль по темі «Створення персонального навчального середовища», тому:
Підручник: повторіть § 27, 29;
Блог: опрацюйте презентації даного розділу.
Презентації, завдання та інструкції розміщені на блозі за
покликанням https://informatukaozerna.blogspot.com/p/9.html
|
10
|
Ергономіка розміщення
відомостей на веб-сторінці.
|
1) Підручник: опрацювати § 24;
2) Опрацюйте презентацію до поданої теми;
3) Підсумкова
робота: Виконати навчальний проєкт на тему: «Дистанційне навчання. Мої
відкриття»
(у проєкті розповісти про свої досягнення у дистанційному
навчанні, ознайомити з платформами (сервісами), які відкрили для себе (3-4),
з якими працювали, які використовували для самоосвіти; надати URL-адреси, короткий опис, вказати
переваги та недоліки сервісів).
Проєкт здати включно до 28.05. (четвер) до 18.00 год, надіславши електронною поштою.
Презентації та завдання розміщені на блозі за покликанням https://informatukaozerna.blogspot.com/p/10.html
|
Дистанційне навчання з 12.05.2020 по 15.05.2020
Вівторок 12.05.2020
Клас:
|
Тема уроку:
|
Завдання + вказівки з покроковим
виконанням:
|
4А
|
Складові комп’ютера.
|
1) Опрацюйте презентацію до поданої теми (презентація
розміщена на блозі за покликанням https://informatukaozerna.blogspot.com/p/blog-page_11.html
);
2) Працюємо на Вчи.юа - https://vchy.com.ua/
|
5А
5Б
|
Цикли з лічильником.
|
1) Підручник: опрацювати § 25;
2) Опрацювати презентацію до поданої теми;
3) Вчи.юа - https://vchy.com.ua/
Презентації, відеорозв’язки та завдання розміщені на блозі за покликанням https://informatukaozerna.blogspot.com/p/5.html
|
9А
9Б
|
Етапи створення веб-сайтів. Конструювання сайтів.
|
1) Підручник: опрацювати § 29 ст. 191 - 196;
2) Опрацюйте презентацію до поданої теми.
Презентації, завдання та інструкції розміщені на блозі за
покликанням https://informatukaozerna.blogspot.com/p/9.html
|
10
|
Базовий модуль:
Технології
опрацювання мультимедійних даних
|
1) Підручник: опрацювати § 20;
2) Опрацюйте презентацію до поданої теми;
3) Підручник: виконати
Впр. 1 ст. 195. Результат
виконання завдання надіслати на перевірку електронною поштою.
Презентації та завдання (електронні файли-заготовки до
підручника) розміщені на блозі за покликанням
https://informatukaozerna.blogspot.com/p/10.html
|
11
|
Система аналізу вмісту поштового і веб-трафіку. Віртуальні приватні
мережі (VPN).
|
1) Опрацювати презентацію до поданої теми;
2) Створити презентацію «Засоби моніторингу мережевого
трафіку».
Презентації та завдання розміщені на блозі за
покликанням https://informatukaozerna.blogspot.com/p/11.html
|
Четвер 14.05.2020
Клас:
|
Тема уроку:
|
Завдання + вказівки з покроковим
виконанням:
|
2Б
|
Алгоритми в нашому
житті.
|
1) Працюємо на Вчи.юа - https://vchy.com.ua/
|
4Б
|
Складові комп’ютера.
|
1) Опрацюйте презентацію до поданої теми (презентація
розміщена на блозі за покликанням https://informatukaozerna.blogspot.com/p/blog-page_11.html
);
2) Працюємо на Вчи.юа - https://vchy.com.ua/
|
7А (ІІ)
|
Повторення:
Алгоритми та
програми.
|
1) Підручник: повторити § 12, 14, 15, 17;
2) Опрацюйте презентації до розділу «Алгоритми та
програми».
Презентації, інструкції та завдання розміщені на блозі за
покликанням
|
9А
|
Поняття мови
розмітки гіпертексту.
|
1) Підручник: опрацювати § 29 ст. 196 - 198;
2) Опрацюйте презентацію до поданої теми.
Презентації, завдання та інструкції розміщені на блозі за
покликанням https://informatukaozerna.blogspot.com/p/9.html
|
П'ятниця 15.05.2020
Клас:
|
Тема уроку:
|
Завдання + вказівки з покроковим
виконанням:
|
6А
6Б
|
Вкладені алгоритмічні структури. Складні
алгоритми.
|
1) Підручник: опрацювати § 21, 22;
2) Підручник: повторити § 17, 18, 19, 20;
3) Перегляньте відеорозв’язок до завдання з підручника:
Вправа 2. Віхола (ст.159)
3) Виконайте практично Вправу 2. Віхола (ст. 159). Надішліть виконане
завдання на перевірку вчителю електронною поштою informatuka_ozerna@ukr.net.
В електронному листі вкажіть свій клас,
прізвище та ім’я.
Презентації та завдання розміщені на блозі за
покликанням
|
7Б
|
Повторення:
Алгоритми та
програми.
|
1) Підручник: повторити § 12, 14, 15, 17;
2) Опрацюйте презентації до розділу «Алгоритми та
програми».
Презентації, інструкції та завдання розміщені на блозі за
покликанням
|
8А
8Б
|
Складання та
виконання алгоритмів з елементами управління для задання логічного значення
величини. Елементи для введення даних: прапорець, перемикач.
|
1) Підручник: опрацювати § 24 ст. 161-165.
2) Опрацюйте
презентацію до поданої теми.
Презентації та завдання розміщені на блозі за
покликанням
|
9Б
|
Поняття мови
розмітки гіпертексту.
|
1) Підручник: опрацювати § 29 ст. 196 - 198;
2) Опрацюйте презентацію до поданої теми.
Презентації, завдання та інструкції розміщені на блозі за
покликанням https://informatukaozerna.blogspot.com/p/9.html
|
10
|
Системи керування
вмістом для веб-ресурсів.
Створення та
адміністрування сайта.
|
1) Підручник: опрацювати § 21, 22;
2) Опрацюйте презентації до поданих тем.
Презентації та завдання розміщені на блозі за покликанням https://informatukaozerna.blogspot.com/p/10.html
|
Дистанційне навчання з 04.05.2020 по 08.05.2020
Понеділок 04.05.2020
Клас:
|
Тема уроку:
|
Завдання + вказівки з покроковим
виконанням:
|
ЗА
3Б
|
Текстові редактори.
|
1) Опрацюйте презентацію до поданої теми (презентація
розміщена на блозі за покликанням https://informatukaozerna.blogspot.com/p/blog-page_11.html
);
2) Виконати
інтерактивні вправи:
3) Працюємо на Вчи.юа - https://vchy.com.ua/
|
7А (І)
|
Повторення:
Базова алгоритмічна
структура повторення.
Базова алгоритмічна
структура розгалуження.
|
1) Підручник: повторити § 12, 14, 15, 17;
2) Опрацюйте презентації до поданих тем.
Презентації, інструкції та завдання розміщені на блозі за
покликанням
|
8А
8Б
|
Величини логічного
типу. Опрацювання величин логічного типу.
|
1) Підручник: опрацювати § 24 ст. 157-161.
2) Опрацюйте
презентацію до поданої теми.
Презентації та завдання розміщені на блозі за
покликанням
|
Вівторок 05.05.2020
Клас:
|
Тема уроку:
|
Завдання + вказівки з покроковим
виконанням:
|
4А
|
Передавання
інформації.
|
1) Опрацюйте презентацію до поданої теми (презентація
розміщена на блозі за покликанням https://informatukaozerna.blogspot.com/p/blog-page_11.html
);
2) Працюємо на Вчи.юа - https://vchy.com.ua/
3) Виконати інтерактивні вправи:
|
5А
5Б
|
Алгоритми з
повторенням.
|
1) Підручник: опрацювати § 23-24
2) Опрацюйте презентацію до поданої теми;
3) Виконати Впр. 4 ст. 214 (Проєкт «Політ бджоли»). Перегляньте відеорозв’язок до вправи на блозі. Створіть проєкт. Результат виконання проєкту надіслати на перевірку електронною поштою.
3) Вчи.юа - https://vchy.com.ua/
Презентації, відеорозв’язки та завдання розміщені на блозі за покликанням https://informatukaozerna.blogspot.com/p/5.html
|
9А
9Б
|
Використання офісних веб-програм для створення спільних документів.
|
1) Підручник: проаналізувати § 27 ст. 186 - 189;
2) Опрацюйте презентацію до поданої теми.
Презентації, завдання та інструкції розміщені на блозі за
покликанням https://informatukaozerna.blogspot.com/p/9.html
|
10
|
Вибірковий модуль «Графічний дизайн»:
Растрова графіка.
|
1) Створити
банер «Дякуємо лікарям!» (програмне
середовище - довільний растровий редактор; врахувати кольористику, розкриття
теми, вказати автора). Результат виконання роботи надіслати на перевірку електронною
поштою.
|
11
|
Призначення, можливості й основні захисні механізми міжмережевих
екранів (брандмауерів).
|
1) Опрацювати презентацію до поданої теми;
2) Створити презентацію «Сучасні брандмауери».
Презентації та завдання розміщені на блозі за
покликанням https://informatukaozerna.blogspot.com/p/11.html
|
Четвер 07.05.2020
Клас:
|
Тема уроку:
|
Завдання + вказівки з покроковим
виконанням:
|
2Б
|
Алгоритми в нашому
житті.
|
1) Працюємо на Вчи.юа - https://vchy.com.ua/
2) Виконайте інтерактивні вправи:
|
4Б
|
Передавання
інформації.
|
1) Опрацюйте презентацію до поданої теми (презентація
розміщена на блозі за покликанням https://informatukaozerna.blogspot.com/p/blog-page_11.html
);
2) Працюємо на Вчи.юа - https://vchy.com.ua/
3) Виконати інтерактивні вправи:
|
7А (ІІ)
|
Повторення:
Базова алгоритмічна
структура повторення.
Базова алгоритмічна
структура розгалуження.
|
1) Підручник: повторити § 12, 14, 15, 17;
2) Опрацюйте презентації до поданих тем.
Презентації, інструкції та завдання розміщені на блозі за
покликанням
|
9А
|
Практична робота «Офісні
веб-програми для створення спільних документів. Опитування з використанням
онлайнових форм».
|
1) Підручник: повторити § 27;
2) Підручник: опрацювати ст. 189-190 (Практична робота 12).
Прогляньте презентацію на блозі.
3) Виконати практично завдання 1, 2, 3. Результат роботи
надіслати електронною поштою вчителю на перевірку.
Презентації, завдання та інструкції розміщені на блозі за
покликанням https://informatukaozerna.blogspot.com/p/9.html
|
П'ятниця 08.05.2020
Клас:
|
Тема уроку:
|
Завдання + вказівки з покроковим
виконанням:
|
6А
6Б
|
Тестовий контроль
по темі:
«Алгоритми та
програми»
|
1) Пройти тест:
Презентації та завдання розміщені на блозі за
покликанням
|
7Б
|
Тестовий контроль
по темі:
«Алгоритми та
програми»
Повторення:
Базова алгоритмічна
структура повторення.
Базова алгоритмічна
структура розгалуження.
|
1) Підручник: повторити § 12, 14, 15, 17;
2) Опрацюйте презентації до поданих тем;
3)
Пройти тест:
Презентації, інструкції та завдання розміщені на блозі за
покликанням
|
8А
8Б
|
Величини логічного
типу. Опрацювання величин логічного типу.
Алгоритми з
розгалуженням для опрацювання величин.
|
1) Підручник: опрацювати § 24 ст. 157-161.
2) Опрацюйте
презентацію до поданої теми;
3) Виконати:
Впр. 2 ст. 161. Проєкт «Агрегатний стан води»
Інструкційна картка
до вправи за покликанням:
Презентації та завдання розміщені на блозі за
покликанням
|
9Б
|
Практична робота
«Офісні веб-програми для створення спільних документів. Опитування з
використанням онлайнових форм».
|
1) Підручник: повторити § 27;
2) Підручник: опрацювати ст. 189-190 (Практична робота
12). Прогляньте презентацію на блозі;
3) Виконати практично завдання 1, 2, 3. Результат роботи
надіслати електронною поштою вчителю на перевірку.
Презентації, завдання та інструкції розміщені на блозі за
покликанням https://informatukaozerna.blogspot.com/p/9.html
|
10
|
Тестовий контроль
по темі:
«Комп’ютерна
графіка»
|
1) Пройти тест:
Презентації та завдання (електронні файли-заготовки до
підручника) розміщені на блозі за покликанням
https://informatukaozerna.blogspot.com/p/10.html
|
Дистанційне навчання з 27.04.2020 по 30.04.2020
Понеділок 27.04.2020
Клас:
|
Тема уроку:
|
Завдання + вказівки з покроковим
виконанням:
|
ЗА
3Б
|
Текстові редактори.
|
1) Опрацюйте презентацію до поданої теми (презентація
розміщена на блозі за покликанням
https://informatukaozerna.blogspot.com/p/blog-page_11.html );
2) Виконати
інтерактивні вправи:
3) Працюємо на Вчи.юа - https://vchy.com.ua/
|
7А (І)
|
Повторення:
Тестовий контроль
по темі «Алгоритми та програми»
|
Презентації, інструкції та завдання розміщені на блозі за
покликанням
|
8А
8Б
|
Практична робота «Складання
та виконання лінійних алгоритмів опрацювання величин у середовищі
програмування. Налагодження програми».
|
1) Підручник: повторити § 20, 22.
2) Виконати до
практичної роботи:
Завд. 5 (2) ст.
141;
Завд. 4 ст. 155.
3) Надішліть виконані завдання на перевірку до 04.05
електронною поштою informatuka_ozerna@ukr.net
Презентації та завдання розміщені на блозі за
покликанням
|
Вівторок 28.04.2020
Клас:
|
Тема уроку:
|
Завдання + вказівки з покроковим
виконанням:
|
4А
|
Передавання
інформації.
|
1) Опрацюйте презентацію до поданої теми (презентація
розміщена на блозі за покликанням https://informatukaozerna.blogspot.com/p/blog-page_11.html
);
2) Працюємо на Вчи.юа - https://vchy.com.ua/
3) Виконати інтерактивні вправи:
|
5А
5Б
|
Тестовий контроль
по темі:
«Алгоритми та їх
виконавці».
|
1) Пройти тест (обов’язково):
2) Вчи.юа - https://vchy.com.ua/
Презентації, відеорозв’язки та завдання розміщені на блозі за покликанням https://informatukaozerna.blogspot.com/p/5.html
|
9А
9Б
|
Опитування з використанням онлайнових форм.
|
1) Підручник: вивчити § 27 ст. 184 - 187;
2) Опрацюйте презентацію до поданої теми.
3) "Інтернет-проєкт! Разом в ІТ!". Заруєструватися за посиланням
https://forms.gle/MTQGEHj7SmyH91rQ6. Взяти участь в онлайн зустрічі. Надіслати скріни зареєстрованої форми, та скріни, що підтверджують участь в зустрічі.Зараховується в оцінюванні. 28 квітня 17.00 год Програма зустрічі: 17:00:00 Стратегія кафедри ІОСУ 17:05:00 Напрями навчання за спеціальністю 122 “Комп’ютерні науки” ТНЕУ 17:20:00 Презентаційна робота з доповненою реальності 17:30:00 Презентаційна робота з інтернет- речей 17:40:00 Презентаційна робота з використанням дрона 17:50:00 Презентаційна робота з робототехнікою 18:00:00 Інформація, щодо вступу 2020 в ТНЕУ 18:05:00 Питання-відповіді Презентації, завдання та інструкції розміщені на блозі за покликанням https://informatukaozerna.blogspot.com/p/9.html |
10
|
Тестовий контроль
по темі:
«Бази даних»
|
1) Пройти тест:
Презентації та завдання (електронні файли-заготовки до
підручника) розміщені на блозі за покликанням
https://informatukaozerna.blogspot.com/p/10.html
2) "Інтернет-проєкт! Разом в ІТ!". Заруєструватися за посиланням https://forms.gle/MTQGEHj7SmyH91rQ6. Взяти участь в онлайн зустрічі. Надіслати скріни зареєстрованої форми, та скріни, що підтверджують участь в зустрічі.Зараховується в оцінюванні. 28 квітня 17.00 год Програма зустрічі: 17:00:00 Стратегія кафедри ІОСУ 17:05:00 Напрями навчання за спеціальністю 122 “Комп’ютерні науки” ТНЕУ 17:20:00 Презентаційна робота з доповненою реальності 17:30:00 Презентаційна робота з інтернет- речей 17:40:00 Презентаційна робота з використанням дрона 17:50:00 Презентаційна робота з робототехнікою 18:00:00 Інформація, щодо вступу 2020 в ТНЕУ 18:05:00 Питання-відповіді |
11
|
Проблеми забезпечення безпеки в комп’ютерних системах і мережах.
|
1) Опрацювати презентацію до поданої теми;
2) Створити буклет «Засоби захисту мереж».
2) "Інтернет-проєкт! Разом в ІТ!". Заруєструватися за посиланням
https://forms.gle/MTQGEHj7SmyH91rQ6. Взяти участь в онлайн зустрічі. Надіслати скріни зареєстрованої форми, та скріни, що підтверджують участь в зустрічі.Зараховується в оцінюванні. 28 квітня 17.00 год Програма зустрічі: 17:00:00 Стратегія кафедри ІОСУ 17:05:00 Напрями навчання за спеціальністю 122 “Комп’ютерні науки” ТНЕУ 17:20:00 Презентаційна робота з доповненою реальності 17:30:00 Презентаційна робота з інтернет- речей 17:40:00 Презентаційна робота з використанням дрона 17:50:00 Презентаційна робота з робототехнікою 18:00:00 Інформація, щодо вступу 2020 в ТНЕУ 18:05:00 Питання-відповіді Презентації та завдання розміщені на блозі за покликанням https://informatukaozerna.blogspot.com/p/11.html |
Четвер 30.04.2020
Клас:
|
Тема уроку:
|
Завдання + вказівки з покроковим
виконанням:
|
2Б
|
Алгоритми в нашому
житті.
|
1) Працюємо на Вчи.юа - https://vchy.com.ua/
2) Виконайте інтерактивні вправи:
|
4Б
|
Передавання
інформації.
|
1) Опрацюйте презентацію до поданої теми (презентація
розміщена на блозі за покликанням https://informatukaozerna.blogspot.com/p/blog-page_11.html
);
2) Працюємо на Вчи.юа - https://vchy.com.ua/
3) Виконати інтерактивні вправи:
|
7А (ІІ)
|
Повторення:
Тестовий контроль
по темі «Алгоритми та програми»
|
1) Пройти тест:
Презентації, інструкції та завдання розміщені на блозі за
покликанням
|
9А
|
Поняття
персонального навчального середовища.
|
1) Підручник: повторити § 27 ст. 178-187.
Презентації, завдання та інструкції розміщені на блозі за
покликанням https://informatukaozerna.blogspot.com/p/9.html
|
Дистанційне навчання з 21.04.2020 по 24.04.2020
Вівторок 21.04.2020
Клас:
|
Тема уроку:
|
Завдання + вказівки з покроковим
виконанням:
|
4А
|
Поняття інформації.
|
1) Опрацюйте презентацію до поданої теми (презентація
розміщена на блозі за покликанням https://informatukaozerna.blogspot.com/p/blog-page_11.html
);
2) Працюємо на Вчи.юа - https://vchy.com.ua/
3) Виконати інтерактивні вправи:
|
5А
5Б
|
Лінійні алгоритми.
Реалізація лінійних алгоритмів у середовищі Скретч.
|
1) Підручник: повторити § 21-22.
2) Підручник: виконати
Впр.1 ст. 203 Впр. 3 ст. 205
Перегляньте відеорозв’язок (на блозі) до завдання з підручника Електронний учитель.
Виконайте практично вправи. Надішліть проєкт (виконанийте
та збережіть проєкти Діалог та Електронний вчитель в онлайн Scratch
2.0, в якому ви мали зареєструватися; скопіюйте і вставте посилання на ваші
проєкти в електронний лист) на перевірку вчителю електронною поштою informatuka_ozerna@ukr.net.
В електронному листі вкажіть свій клас,
прізвище та ім’я.
Прохання. Шановні батьки! Допоможіть,
будь ласка, дітям навчитися використовувати електронну пошту (ukr.net або gmail.com) і надіслати домашнє завдання на перевірку (можна скористатися відео уроками в YouTube).
Дякую за розуміння та співпрацю.
Презентації, відеорозв’язки та завдання розміщені на блозі за покликанням https://informatukaozerna.blogspot.com/p/5.html
|
9А
9Б
|
Поняття персонального навчального середовища.
|
1) Підручник: вивчити § 27 ст. 178-183;
2) Виконати: Впр. 1
ст. 181 Google Диск (Увага! У багатьох з вас це
сховище для зберігання файлів уже є створене і ви з ним успішно працюєте,
тому вам потрібно лише повторити як це робиться, прочитавши всі інструкції і
переглянувши презентації. Для тих, хто
не працював із Google Диском - потрібно виконати дану вправу).
Презентації, завдання та інструкції розміщені на блозі за
покликанням https://informatukaozerna.blogspot.com/p/9.html
Нагадування!
Практичне завдання «Створення векторних зображень в
текстовому процесорі Word» (Завдання 4 – додаткове, обов’язково
виконати Завдання 1, 2, 3) здати
до 24.04.2020.
|
10
|
Запити на вибірку
даних.
|
1) Підручник: вивчити § 19;
2) Виконати:
Завдання 5 ст. 189
Результати виконання завдання надішліть на перевірку
електронною поштою informatuka_ozerna@ukr.net
Презентації та завдання (електронні файли-заготовки до
підручника) розміщені на блозі за покликанням
https://informatukaozerna.blogspot.com/p/10.html
|
11
|
Міжнародні стандарти інформаційної
безпеки.
|
1) Опрацювати презентацію до поданої теми;
2) Створіть презентацію «Стандарти інформаційної безпеки».
Надішліть роботу на перевірку вчителю електронною поштою informatuka_ozerna@ukr.net
Презентації та завдання розміщені на блозі за
покликанням https://informatukaozerna.blogspot.com/p/11.html
|
Четвер 23.04.2020
Клас:
|
Тема уроку:
|
Завдання + вказівки з покроковим
виконанням:
|
2Б
|
Алгоритми в нашому
житті.
|
1) Працюємо на Вчи.юа - https://vchy.com.ua/
2) Виконайте інтерактивні вправи:
|
4Б
|
Поняття інформації.
|
1) Опрацюйте презентацію до поданої теми (презентація
розміщена на блозі за покликанням https://informatukaozerna.blogspot.com/p/blog-page_11.html
);
2) Працюємо на Вчи.юа - https://vchy.com.ua/
3) Виконати інтерактивні вправи:
|
7А (ІІ)
|
Повторення:
Лінійні алгоритми.
|
1) Підручник:
повторити § 12, 14, 15, 17;
2) Опрацювати
презентації до поданої теми (на блозі);
3)
Виконати онлайн тест та онлайн кросворд. Результати надіслати на перевірку.
Покрокова інструкція до виконання за покликанням
4)
Виконайте практичне завдання Проєкт
Діалог. Надішліть файл на перевірку електронною поштою (informatuka_ozerna@ukr.net),
якщо проєкт виконано в програмному середовищі, завантаженому на ваш комп’ютер
або
посилання на виконаний проєкт електронним листом, якщо проєкт виконано в онлайн Scratch 2.0.
Презентації та завдання розміщені на блозі за
покликанням
|
9А
|
Поняття
персонального навчального середовища.
|
1) Підручник: повторити § 27 ст. 178-183;
2) Виконати:
Впр. 2 ст. 181
Впр. 3 ст. 182 (обов’язково перегляньте інструкційну
картку на блозі, бо є доповнення до виконання завдань).
Презентації, завдання та інструкції розміщені на блозі за
покликанням https://informatukaozerna.blogspot.com/p/9.html
Нагадування!
Практичне завдання «Створення векторних зображень в
текстовому процесорі Word» (Завдання 4 – додаткове, обов’язково
виконати Завдання 1, 2, 3) здати
до 24.04.2020.
|
П'ятниця 24.04.2020
Клас:
|
Тема уроку:
|
Завдання + вказівки з покроковим
виконанням:
|
6А
6Б
|
Повторення:
Створення
програмних об’єктів.
Поняття події. Види
подій. Програмне опрацювання події.
|
1) Підручник: повторити § 18, 19, 20;
2) Перегляньте відеорозв’язок (на блозі) до завдання з підручника:
Вправа 2. Математичні лови (ст.151).
3) Виконайте практично Вправу 2. Математичні лови (ст. 151). Надішліть
проєкт (виконанийте та збережіть проєкт
Математичні лови в онлайн Scratch
2.0, в якому ви мали зареєструватися; скопіюйте і вставте посилання на ваш
проєкт в електронний лист) на перевірку вчителю електронною поштою informatuka_ozerna@ukr.net.
В
електронному листі вкажіть свій клас, прізвище та ім’я.
Прохання. Шановні батьки! Допоможіть,
будь ласка, дітям навчитися використовувати електронну пошту (ukr.net або gmail.com) і надіслати домашнє завдання на перевірку (можна скористатися відео уроками в YouTube).
Дякую за розуміння та співпрацю.
4) Продовжуємо працювати на Вчи.юа - https://vchy.com.ua/;
Презентації, відео та завдання розміщені на блозі за
покликанням
|
7Б
|
Повторення:
Лінійні алгоритми.
|
1) Підручник:
повторити § 12, 14, 15, 17;
2) Опрацювати
презентації до поданої теми (на блозі);
3)
Виконати онлайн тест та онлайн кросворд. Результати надіслати на перевірку.
Покрокова інструкція до виконання за покликанням
4)
Виконайте практичне завдання Проєкт
Діалог. Надішліть файл на перевірку електронною поштою (informatuka_ozerna@ukr.net),
якщо проєкт виконано в програмному середовищі, завантаженому на ваш комп’ютер
або
посилання на виконаний проєкт електронним листом, якщо проєкт виконано в онлайн Scratch 2.0.
Презентації та завдання розміщені на блозі за
покликанням
|
8А
8Б
|
Величини числового
типу, операції над ними.
Величини текстового
типу, операції над ними. Елемент для введення даних: текстове поле.
Налагодження
програм.
|
1) Підручник: повторити § 20, 22.
2) Виконати:
Завдання 5 (1, 4) ст. 141
3) Надішліть виконані завдання на перевірку електронною
поштою informatuka_ozerna@ukr.net
Презентації, інструкції та завдання розміщені на блозі за
покликанням
|
9Б
|
Поняття
персонального навчального середовища.
|
1) Підручник: повторити § 27 ст. 178-183;
2) Виконати:
Впр. 2 ст. 181
Впр. 3 ст. 182 (обов’язково перегляньте інструкційну
картку на блозі, бо є доповнення до виконання завдань).
Презентації, завдання та інструкції розміщені на блозі за
покликанням https://informatukaozerna.blogspot.com/p/9.html
Нагадування!
Практичне завдання «Створення векторних зображень в
текстовому процесорі Word» (Завдання 4 – додаткове, обов’язково
виконати Завдання 1, 2, 3) здати
до 24.04.2020.
|
10
|
Практична робота «Робота
з базою даних»
|
1) Підручник: повторити § 14 - 19;
2) Виконати і здати на перевірку Практичну роботу «Робота з базою даних» (informatuka_ozerna@ukr.net)
Презентації, інструкції та завдання (електронні
файли-заготовки до підручника) розміщені на блозі за покликанням https://informatukaozerna.blogspot.com/p/10.html
|
Дистанційне навчання з 13.04.2020 по 17.04.2020
Понеділок 13.04.2020
Клас:
|
Тема уроку:
|
Завдання + вказівки з покроковим
виконанням:
|
ЗА
3Б
|
Текст.
Текстові документи.
|
1) Опрацюйте презентацію до поданої теми (презентація
розміщена на блозі за покликанням https://informatukaozerna.blogspot.com/p/blog-page_11.html
);
2) Виконати
інтерактивні вправи:
3) Працюємо на Вчи.юа - https://vchy.com.ua/
|
7А (І)
|
Повторення:
Лінійні алгоритми.
|
1) Опрацювати презентації до поданої теми;
2) Виконати онлайн тест та онлайн кросворд. Результати
надіслати на перевірку. Покрокова інструкція до виконання за покликанням
3) Виконайте практичне завдання Проєкт Діалог. Надішліть файл на перевірку електронною поштою (informatuka_ozerna@ukr.net), якщо проєкт
виконано в програмному середовищі, завантаженому на ваш комп’ютер або
посилання на виконаний проєкт електронним листом, якщо проєкт виконано в онлайн Scratch 2.0.
Презентації та завдання розміщені на блозі за
покликанням
|
8А
8Б
|
Величини числового
типу, операції над ними.
Величини текстового
типу, операції над ними. Елемент для введення даних: текстове поле.
Налагодження
програм.
|
1) Підручник: повторити § 20, 22.
2) Опрацювати презентації до поданих тем;
3) Виконати Впр.
4 ст. 147.
Презентації та завдання розміщені на блозі за
покликанням
|
Вівторок 14.04.2020
Клас:
|
Тема уроку:
|
Завдання + вказівки з покроковим
виконанням:
|
4А
|
Поняття інформації.
|
1) Опрацюйте презентацію до поданої теми (презентація
розміщена на блозі за покликанням https://informatukaozerna.blogspot.com/p/blog-page_11.html
);
2) Працюємо на Вчи.юа - https://vchy.com.ua/
3) Виконати інтерактивні вправи:
|
5А
5Б
|
Лінійні алгоритми.
Реалізація лінійних алгоритмів у середовищі Скретч.
|
1) Підручник: вивчити § 21-22.
2) Опрацювати презентацію до теми;
3) Підручник: виконати Впр.1 ст. 193 (завантажте файл Команди
Рудого кота на свій комп’ютер, відкрийте його і виконайте завдання);
4) Зареєструйтеся онлайн на Scratch 2.0 https://scratch.mit.edu/ (вам потрібно створити і запам’ятати
обліковий запис (електронна пошта і
пароль); покрокова інструкція як це зробити -https://cutt.ly/rtDf6Dp
).
Прохання. Шановні батьки!
Допоможіть дітям зареєструвати (якщо
немає) електронну пошту (ukr.net або gmail.com). Дякую за розуміння та співпрацю.
5) Вчи.юа - https://vchy.com.ua/
Презентації та завдання розміщені на блозі за
покликанням https://informatukaozerna.blogspot.com/p/5.html
|
9А
9Б
|
Комп’ютерна графіка. Векторний графічний редактор.
|
1) Підручник: повторити § 23, 24;
2) Виконати Практичну роботу 11 «Створення
складених векторних зображень»;
3) Надішліть виконані завдання на перевірку електронною
поштою informatuka_ozerna@ukr.net
Презентації, завдання та інструкції розміщені на блозі за
покликанням https://informatukaozerna.blogspot.com/p/9.html
|
10
|
Запити на вибірку
даних.
|
1) Підручник: вивчити § 19;
2) Опрацювати презентацію до поданої теми.
Презентації та завдання (електронні файли-заготовки до
підручника) розміщені на блозі за покликанням
https://informatukaozerna.blogspot.com/p/10.html
|
11
|
Криптографічні методи захисту інформації.
Виявлення атак. Захист периметра
комп’ютерних мереж.
|
1) Опрацювати презентації до поданих тем;
2) Переглянути відео «Як влаштоване шифрування», «Еволюція
криптографії».
Презентації та завдання розміщені на блозі за
покликанням https://informatukaozerna.blogspot.com/p/11.html
|
Четвер 16.04.2020
Клас:
|
Тема уроку:
|
Завдання + вказівки з покроковим виконанням:
|
2Б
|
Алгоритми в нашому
житті.
|
1) Працюємо на Вчи.юа - https://vchy.com.ua/
2) Виконайте інтерактивні вправи:
|
4Б
|
Поняття інформації.
|
1) Опрацюйте презентацію до поданої теми (презентація
розміщена на блозі за покликанням https://informatukaozerna.blogspot.com/p/blog-page_11.html
);
2) Працюємо на Вчи.юа - https://vchy.com.ua/
3) Виконати інтерактивні вправи:
|
7А (ІІ)
|
Повторення:
Лінійні алгоритми.
|
1) Опрацювати презентації до поданої теми;
2) Виконати онлайн тест та онлайн кросворд. Результати
надіслати на перевірку. Покрокова інструкція до виконання за покликанням
3) Виконайте практичне завдання Проєкт Діалог. Надішліть файл на перевірку електронною поштою (informatuka_ozerna@ukr.net), якщо проєкт
виконано в програмному середовищі, завантаженому на ваш комп’ютер або
посилання на виконаний проєкт електронним листом, якщо проєкт виконано в онлайн Scratch 2.0.
Презентації та завдання розміщені на блозі за
покликанням
|
9А
|
Комп’ютерна
графіка. Векторна графіка.
|
1) Повторити
роботу з графічними об’єктами в текстовому процесорі Word (приклад векторної
графіки), переглянути презентацію по темі повторення;
2) Виконати практичне завдання «Створення векторних
зображень в текстовому процесорі Word» (Завдання 4 – додаткове, обов’язково
виконати Завдання 1, 2, 3; здати
завдання можна до 24.04.2020);
3) Надішліть виконані завдання на перевірку електронною
поштою informatuka_ozerna@ukr.net
Презентації, завдання та інструкції розміщені на блозі за
покликанням https://informatukaozerna.blogspot.com/p/9.html
|
П'ятниця 17.04.2020
Клас:
|
Тема уроку:
|
Завдання + вказівки з покроковим
виконанням:
|
6А
6Б
|
Повторення:
Створення програмних
об’єктів.
Поняття події. Види
подій. Програмне опрацювання події.
|
1) Підручник: повторити § 18, 19, 20.
2) Виконати інтерактивну вправу Виконавці
та події в середовищі Scratch за покликанням https://learningapps.org/6456239
3) Перегляньте відеорозв’язки (на блозі) до завдань з підручника:
Вправа 1. Об’єкти та їхні властивості (ст.142).
Вправа 1. Пори року (ст.
149).
3) Виконайте практично Вправу 1. Пори року (ст. 149). Надішліть
проєкт (виконанийте та збережіть проєкт
Пори Року в онлайн Scratch 2.0, в
якому ви мали зареєструватися; скопіюйте і вставте посилання на ваш проєкт в
електронний лист) на перевірку вчителю електронною поштою informatuka_ozerna@ukr.net.
В
електронному листі вкажіть свій клас, прізвище та ім’я.
Прохання. Шановні батьки!
Допоможіть, будь ласка, дітям навчитися використовувати електронну пошту (ukr.net або gmail.com) і надіслати домашнє завдання на перевірку (можна скористатися відео уроками в YouTube).
Дякую за розуміння та співпрацю.
3) Продовжуємо працювати на Вчи.юа - https://vchy.com.ua/;
Презентації, відео та завдання розміщені на блозі за
покликанням
|
7Б
|
Повторення:
Лінійні алгоритми.
|
1) Опрацювати презентації до поданої теми;
2) Виконати онлайн тест та онлайн кросворд. Результати
надіслати на перевірку. Покрокова інструкція до виконання за покликанням
3) Виконайте практичне завдання Проєкт Діалог. Надішліть файл на перевірку електронною поштою (informatuka_ozerna@ukr.net), якщо проєкт
виконано в програмному середовищі, завантаженому на ваш комп’ютер або
посилання на виконаний проєкт електронним листом, якщо проєкт виконано в онлайн Scratch 2.0.
Презентації та завдання розміщені на блозі за
покликанням
|
8А
8Б
|
Величини числового
типу, операції над ними.
Величини текстового
типу, операції над ними. Елемент для введення даних: текстове поле.
Налагодження
програм.
|
1) Підручник: повторити § 20, 22.
2) Опрацювати презентації до поданих тем;
3) Виконати:
Завдання 5 (1, 4) ст. 141;
Презентації та завдання розміщені на блозі за
покликанням
|
9Б
|
Комп’ютерна
графіка. Векторна графіка.
|
1) Повторити
роботу з графічними об’єктами в текстовому процесорі Word (приклад векторної
графіки), переглянути презентацію по темі повторення;
2) Виконати практичне завдання «Створення векторних
зображень в текстовому процесорі Word» (Завдання 4 – додаткове, обов’язково
виконати Завдання 1, 2, 3; здати
завдання можна до 24.04.2020);
3) Надішліть виконані завдання на перевірку електронною
поштою informatuka_ozerna@ukr.net
Презентації, завдання та інструкції розміщені на блозі за
покликанням https://informatukaozerna.blogspot.com/p/9.html
|
10
|
Запити на вибірку
даних.
|
1) Підручник: повторити § 19;
2) Опрацювати презентацію до поданої теми;
3) Виконати:
Впр.1 ст.189;
Впр.2 ст.188.
Відповідні бази даних із створеними запитами надішліть на
перевірку електронною поштою informatuka_ozerna@ukr.net
Презентації та завдання (електронні файли-заготовки до
підручника) розміщені на блозі за покликанням
https://informatukaozerna.blogspot.com/p/10.html
|
Дистанційне навчання з 06.04.2020 по 10.04.2020
Понеділок 06.04.2020
Клас:
|
Тема уроку:
|
Завдання + вказівки з покроковим
виконанням:
|
ЗА
3Б
|
Текст.
Текстові документи.
|
1) Перегляньте відео по темі за покликанням –
2) Опрацюйте презентацію до поданої теми (презентація розміщена
на блозі за покликанням https://informatukaozerna.blogspot.com/p/blog-page_11.html
);
3) Працюємо на Вчи.юа - https://vchy.com.ua/
|
7А (І)
|
Повторення:
Програма. Середовище
описання і виконання алгоритмів.
Типи алгоритмів.
|
1) Опрацювати презентації до поданих тем;
2) Виконати інтерактивні вправи;
3) Провірте свої електронні пошти (чи вони робочі, будемо їх використовувати);
4) Завантажте і встановіть на свій
комп’ютер програмне середовище Scratch 2.0 (програмне
середовище можна скачати з блогу Віртуальний
кабінет інформатики, якщо
маєте уже встановлений Scratch 1.4 – теж можна
використовувати) або зареєструйтеся онлайн на Scratch 2.0 https://scratch.mit.edu/ (вам потрібно створити і запам’ятати
обліковий запис (електронна пошта і
пароль); покрокова інструкція як це зробити -https://cutt.ly/rtDf6Dp
).
Презентації та завдання розміщені на блозі за
покликанням
|
8А
8Б
|
Величини, їхні властивості.
Величини числового типу,
операції над ними.
|
1) Підручник: повторити § 20.
2) Опрацювати презентації до поданих тем;
3) Проєкт Словосполучення
Зав.3 ст.119 (до попереднього Д/з) https://informatukaozerna.blogspot.com/2020/04/blog-post.html#more
4) Виконати Впр.
2 ст. 138.
5) Надішліть виконані завдання на перевірку електронною
поштою informatuka_ozerna@ukr.net
Презентації та завдання розміщені на блозі за
покликанням
|
Вівторок 07.04.2020
Клас:
|
Тема уроку:
|
Завдання + вказівки з покроковим
виконанням:
|
4А
|
Поняття інформації.
|
1) Опрацюйте презентацію до поданої теми (презентація
розміщена на блозі за покликанням https://informatukaozerna.blogspot.com/p/blog-page_11.html
);
2) Працюємо на Вчи.юа - https://vchy.com.ua/
|
5А
5Б
|
Повторення:
Виконавці алгоритмів та їхні системи команд.
Способи опису
алгоритмів.
Програма.
Середовище описання і виконання алгоритмів.
Типи алгоритмів.
|
1) Підручник: повторити § 18, 19, 20.
2) Опрацювати презентації до поданих тем;
3) Виконати інтерактивні вправи;
4) Вчи.юа - https://vchy.com.ua/
Презентації та завдання розміщені на блозі за
покликанням https://informatukaozerna.blogspot.com/p/5.html
|
9А
9Б
|
Комп’ютерна графіка. Векторний графічний редактор.
|
1) Підручник: повторити § 23, 24;
2) Виконати практичну роботу «Створення векторних
зображень»;
3) Надішліть виконані завдання на перевірку електронною
поштою informatuka_ozerna@ukr.net
Презентації, завдання та інструкції розміщені на блозі за
покликанням https://informatukaozerna.blogspot.com/p/9.html
|
10
|
Упорядкування,
пошук і фільтрування даних.
|
1) Підручник: вивчити § 18.
2) Опрацювати презентацію до поданої тем;
3) Виконати Впр. 1 ст. 177; Впр. 2 ст.178; Зав. 5 ст. 182
(для підтвердження виконання ваших
робіт використовуйте ілюстрації виконання завдань, скориставшись фрагментами
копій екранів (скріни), а також відповідними БД);
4) Надішліть виконані завдання (скріни та БД) на перевірку
електронною поштою informatuka_ozerna@ukr.net
Презентації та завдання (електронні файли-заготовки до
підручника) розміщені на блозі за покликанням
https://informatukaozerna.blogspot.com/p/10.html
|
11
|
Основні захисні механізми, що
реалізуються в рамках різних заходів і засобів захисту.
Ідентифікація та аутенти-фікація
користувачів.
|
1) Опрацювати презентації до поданих тем;
2) Виконати домашні завдання описані в презентаціях;
3) Виконати інтерактивні вправи;
4) Ознайомитися з інформацією «Пароль грає роль»;
5) Запланована КОНТРОЛЬНА РОБОТА, слідкуйте за новинами.
Презентації та завдання розміщені на блозі за
покликанням https://informatukaozerna.blogspot.com/p/11.html
|
Четвер 09.04.2020
Клас:
|
Тема уроку:
|
Завдання + вказівки з покроковим
виконанням:
|
2Б
|
Алгоритми в нашому житті.
|
1) Перегляньте (з
допомогою батьків) відео по темі за покликанням – https://www.youtube.com/watch?v=WJvHPjl2s1Q
2) Спробуйте! Цікаві завдання для дітей - https://www.youtube.com/watch?v=PIfHnaTQFjc
3) Працюємо на Вчи.юа - https://vchy.com.ua/
|
4Б
|
Поняття інформації.
|
1) Опрацюйте презентацію до поданої теми (презентація
розміщена на блозі за покликанням https://informatukaozerna.blogspot.com/p/blog-page_11.html
);
2) Працюємо на Вчи.юа - https://vchy.com.ua/
|
7А (ІІ)
|
Повторення:
Програма. Середовище описання і виконання алгоритмів.
Типи алгоритмів.
|
1) Опрацювати презентації до поданих тем;
2) Виконати інтерактивні вправи;
3) Провірте свої електронні пошти (чи вони робочі, будемо їх використовувати);
4) Завантажте і встановіть на свій
комп’ютер програмне середовище Scratch 2.0 (програмне
середовище можна скачати з блогу Віртуальний
кабінет інформатики, якщо
маєте уже встановлений Scratch 1.4 – теж можна
використовувати) або зареєструйтеся онлайн на Scratch 2.0 https://scratch.mit.edu/ (вам потрібно створити і запам’ятати
обліковий запис (електронна пошта і
пароль); покрокова інструкція як це зробити -https://cutt.ly/rtDf6Dp
).
Презентації та завдання розміщені на блозі за
покликанням
|
9А
|
Комп’ютерна графіка. Векторна графіка.
|
1) Повторити
роботу з графічними об’єктами в текстовому процесорі Word (приклад векторної
графіки), переглянути презентацію по темі повторення;
2) Виконати практичну роботу «Створення векторних
зображень в текстовому процесорі Word»;
3) Надішліть виконані завдання на перевірку електронною
поштою informatuka_ozerna@ukr.net
Презентації, завдання та інструкції розміщені на блозі за
покликанням https://informatukaozerna.blogspot.com/p/9.html
|
П'ятниця 10.04.2020
Клас:
|
Тема уроку:
|
Завдання + вказівки з покроковим
виконанням:
|
6А
6Б
|
Поняття події. Види подій. Програмне опрацювання події.
|
1) Підручник: вивчити § 19, 20.
2) Опрацювати презентацію до поданої теми;
3) Виконати інтерактивні вправи;
4) Продовжуємо працювати на Вчи.юа - https://vchy.com.ua/;
5) Зареєструйтеся онлайн на Scratch 2.0 https://scratch.mit.edu/ (вам потрібно створити і запам’ятати
обліковий запис (електронна пошта і
пароль); покрокова інструкція як це зробити -https://cutt.ly/rtDf6Dp
).
Прохання. Шановні батьки! Допоможіть
дітям зареєструвати (якщо немає) електронні пошти (ukr.net або gmail.com). Дякую за розуміння та співпрацю.
Презентації та завдання розміщені на блозі за
покликанням
|
7Б
|
Повторення:
Програма. Середовище описання і виконання алгоритмів.
Типи алгоритмів.
|
1) Опрацювати презентації до поданих тем;
2) Виконати інтерактивні вправи;
3) Провірте свої електронні пошти (чи вони робочі, будемо їх використовувати);
4) Завантажте і встановіть на свій
комп’ютер програмне середовище Scratch 2.0 (програмне
середовище можна скачати з блогу Віртуальний
кабінет інформатики, якщо
маєте уже встановлений Scratch 1.4 – теж можна
використовувати) або зареєструйтеся онлайн на Scratch 2.0 https://scratch.mit.edu/ (вам потрібно створити і запам’ятати обліковий
запис (електронна пошта і пароль); покрокова інструкція як це зробити -https://cutt.ly/rtDf6Dp
).
Презентації та завдання розміщені на блозі за
покликанням
|
8А
8Б
|
Величини текстового типу, операції над ними. Елемент для
введення даних: текстове поле.
Налагодження програм.
|
1) Підручник: повторити § 22.
2) Опрацювати презентації до поданих тем;
3) Виконати Впр. 1 ст. 145 (Проєкт Вітальна листівка https://informatukaozerna.blogspot.com/2017/02/blog-post.html ).
4) Надішліть виконане завдання на перевірку електронною
поштою informatuka_ozerna@ukr.net
Презентації та завдання розміщені на блозі за
покликанням
|
9Б
|
Комп’ютерна графіка. Векторна графіка.
|
1) Повторити
роботу з графічними об’єктами в текстовому процесорі Word (приклад векторної
графіки), переглянути презентацію по темі повторення;
2) Виконати практичну роботу «Створення векторних
зображень в текстовому процесорі Word»;
3) Надішліть виконані завдання на перевірку електронною
поштою informatuka_ozerna@ukr.net
Презентації, завдання та інструкції розміщені на блозі за
покликанням https://informatukaozerna.blogspot.com/p/9.html
|
10
|
Упорядкування, пошук і фільтрування даних.
|
1) Підручник: вивчити § 18.
2) Опрацювати презентацію до поданої тем;
3) Виконати Впр. 5 ст. 180; Впр. 6 ст.181 (для підтвердження виконання ваших робіт
використовуйте ілюстрації виконання завдань, скориставшись фрагментами копій
екранів (скріни, обов’язковими є скріни створення фільтрів), а також
відповідними БД);
4) Надішліть виконані завдання (скріни та БД) на перевірку
електронною поштою informatuka_ozerna@ukr.net
Презентації та завдання (електронні файли-заготовки до
підручника) розміщені на блозі за покликанням
https://informatukaozerna.blogspot.com/p/10.html
|
Дистанційне навчання з 16.03.2020 по 03.04.2020
Виконані завдання здати до 03.04.2020 обов'язково.
Тема:
|
Завдання:
|
5 клас
|
|
Опрацювання текстових даних
|
1) Повторити §12-17 (підготуватися до тестів);
2) Виконати в робочому зошиті
завдання 6 ст. 165 з рубрики «Міркуємо»;
3) Вміти створювати та
зберігати, редагувати та форматувати текстові документи, працювати з
таблицями та зображеннями в текстових документах.
|
Алгоритми та програми
|
Опрацювати § 18, 19, 20
|
Ø
Електронні матеріали до підручника
«Інформатика. 5 клас» по темі «Опрацювання текстових даних» (Файли-заготовки)
можна завантажити на блозі Віртуальний
кабінет інформатики за покликанням http://informatukaozerna.blogspot.com/p/5.html
Ø
Продовжуємо працювати на освітньому порталі vсhy.com.ua
|
|
6 клас
|
|
Алгоритми та програми
|
1) Повторити § 17 – 19;
2) Вивчити § 20
|
Електронні матеріали до підручника «Інформатика. 6 клас»
(Файли-заготовки) можна завантажити на блозі Віртуальний кабінет інформатики за покликанням http://informatukaozerna.blogspot.com/p/6.html
Продовжуємо працювати на освітньому порталі vсhy.com.ua
|
|
7 клас
|
|
Алгоритми та програми
|
Вивчити § 12, 14, 15, 17 (підготуватися до тестів)
|
8 клас
|
|
Основи подійно- та обєктно-орієнтованого програмування
|
1) Вивчити § 20, 22;
2) Виконати практично та надіслати на перевірку ( informatuka_ozerna@ukr.net ) проєкти в програмному
середовищі Lazarus
ст. 119 Зав. 3
ст. 122 Впр.1
ст. 123 Впр. 2
ст. 130 Зав. 1, 2
|
Програмне середовище Lazarus можна завантажити на блозі Віртуальний кабінет інформатики за покликанням http://informatukaozerna.blogspot.com/p/8.html
та встановити на своєму комп’ютері
|
|
9 клас
|
|
Комп’ютерна графіка. Векторний графічний редактор
|
1) Повторити § 23, 24
(підготуватись до тестів);
2) Матеріали та інструкції для роботи ви можете отримати на блозі Віртуальний кабінет інформатики;
2)Виконати практично і
надіслати на перевірку електронною поштою (informatuka_ozerna@ukr.net):
ü
Впр. 3 ст. 172;
ü
Зав. 1 ст.174.
|
Програмне середовище (векторний графічний редактор Inkscape) можна завантажити і встановити на ваш комп’ютер на блозі Віртуальний кабінет інформатики за покликанням http://informatukaozerna.blogspot.com/p/9.html.
Також файл інсталяції Inkscape надіслано вам
електронною поштою.
|
|
10 клас.
Базовий модуль
|
|
Системи керування базами даних
|
1) Повторити § 14 – 17;
2) Вивчити § 18, 19;
3) Виконати практично і
надіслати на перевірку електронною поштою (informauka_ozerna@ukr.net):
ü
Впр. 1 ст. 169
Матеріали та інструкції
для роботи ви можете отримати на блозі Віртуальний кабінет інформатики за покликанням https://informatukaozerna.blogspot.com/p/10.html
|
11 клас
|
|
Технічні й програмні засоби добування інформації
|
Опрацювати презентації по відповідних темах можна на блозі
Віртуальний кабінет інформатики за
покликанням https://informatukaozerna.blogspot.com/p/11.html
Домашнє завдання є передбачене в презентаціях. Виконані
завдання надсилайте на електронну пошту informatuka_ozerna@ukr.net
|
Види заходів протидії загрозам безпеки. Правові основи
забезпечення безпеки інформаційних технологій
|
Немає коментарів:
Дописати коментар