пʼятниця, 10 березня 2017 р.

Малюнок Мавпочки

Аналіз, створення та реалізація циклічних алгоритмів у середовищі Скретч.

Постановка задачі: Серед запропонованого набору значень: 24, 10, 4, 45, 100, 90, 30 – добери такі, які слід додати до команд поданого на малюнку (Мал.1) алгоритму, щоб на сцені утворилося зображення, як на зразку (Мал.2). Проекспериментуй та визнач, що буде відбуватися на сцені, при застосування команд Повторити К та Завжди.

Мета: з'ясувати, які команди в середовищі Скретч використовують при створенні циклічних алгоритмів, як реалізувати повторення команд визначену кількість разів і проаналізувати чим відрізняється команда Завжди від команди Повторити К.
Алгоритм виконання:
  1. У середовищі Скретч створи новий проект.
  2. Із папки Animals імпортуй новий образ виконавця - Мавпочку (monkey).
  3. Виконай дії, які допоможуть залишити в проекті лише одного виконавця - Мавпочку.
  4. Зменьши розміри виконавця та зміни його місце розташування як на зразку (Мал.2).
  5. В область побудови програми перемісти потрібні команди (Мал.1).
    Мал.1
  6. У пусті комірки добери і встав запропоновані значення так, щоб на сцені утворилося зображення, як на малюнку (Мал.2).
    Мал.2
  7. Збережи проект під іменем Малюнок_Прізвище (вкажи своє прізвище) у своїй папці.
  8. Поекспериментуй та визнач, що буде відбуватися на сцені, якщо замість команди Повторити К застосувати команду Завжди (Мал.3). Поясни їх призначення.
    Мал.3


Немає коментарів:

Дописати коментар